משקל וגובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/12/2008 | 17:07 | מאת: אפרתי
אני בת 37 גובהי 1.69 ושוקלת 66. האם זה בסדר? יש לי מבנה של בטן, רגליים רזות ואני לא צרה ולא רחבה מדי.
07/12/2008 | 15:38 | מאת: עדי מילר
שלום אפרת משקלך בהחלט תקין. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית
23/01/2009 | 17:26 | מאת: אנה
שלום אני בת 15 הגובה שלי הוא 1.55 והמשקל שלי 54 ... האם זה תקין ? בנוסף אני מרגישה שמנהה - כול הזמן יש לי בעיה כשאני רואה את הרגליים שלי שהן שמנות אני מתביישת לשים טיץץ - כי לכול הבנות בבית ספר יש רגליים רזות ודקות ושלי לא - אבל יש כאלה שאומרים לי שאני בסדרר - ועוד הבטן שלי כשאני יושבת ורואה את הקרסס הענקית הזאת אני שואלת את עצמי אם אני אמורה ליהיות ככה או לאא - גם ישבנים מהכיתה שלי שאומרים לי אנה יפרה - מתי את מתכוונת לרדת במשקל - וזה מאוד מעליב אז תוכלו בבקשה להגיד לי איזה משקל אני צריכה כדי שלא יצחקו עליי יותר בתודה !