סטרפסילס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/12/2008 | 10:47 | מאת: רונית
כתוב על האריזה שכול קפסולה מכילה 1.8 סוכרוז וזה לא מומלץ לשימוש בחולי סוכרת. איני חולת סוכרת אך רציתי לדעת כמה קלוריות יש בכול טבלית כזאת? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
07/12/2008 | 15:23 | מאת: עדי מילר
שלום רונית אם כל קפסולה מכילה 1.8 סוכרוז כמות הקלורית הינה זניחה (פחות מ- 8 קק"ל ). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי