חלבונים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לא מזמן הלכתי לדיאטנית שאמרה לי שאני צריכה להקפיד יותר על צריכת החלבונים. אני הבנתי שאני צריכה לצרוך 45 גרם חלבונים ליום (אני בת 14), והיום בדקתי כמה בדיוק אכלתי וזה יצא 65 גרם!! אני לא יודעת איפה טעיתי כי לא אכלתי הרבה בכלל (היום יצא משהו כמו 1250 קלוריות) אין לי מושג מה אני יכולה להוריד מהתפריט כדי שזה יצא פחות חלבונים! האם 65 גרם חלבונים ליום זה בסדר? זה לא יותר מדי?
שלום יעלי, איני יכולה לענות על שאלתך כי חסרים לי הרבה נתונים. כמה את שוקלת? האם הדיאטנית התכוונה שאינך אוכלת מספיק חלבונים או שאת צורכת יותר מדי? האם את בריאה בד"כ? בנתיים, אני יכולה לספר לך שמזונות עשירים בחלבונים הם בשר (בקר, עוף הודו וכד'), דגים, ביצים, ומוצרי חלב. בברכה מוניקה קרן
אני שוקלת 53 ק"ג. הדיאטנית אמרה לי להקפיד על החלבונים כי אני כנראה לא אוכלת את הכמות שאני צריכה לאכול, ואני גם מתעמלת הרבה אז היא אמרה שאני צריכה יותר חלבונים. השאלה שלי היא כמה גרם חלבונים אני צריכה לאכול ביום? לפי מה שאני הבנתי זה אמור להיות 45 גרם. האם יותר מזה זה יותר מדי? כי לי יוצא כל יום בערך 65 גרם או אפילו יותר! אני לא ישמין אם אני יאכל יותר מ-45גרם חלבונים ביום???