האם אני צריכה לרדת במשקל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. אני בת 34, שוקלת 69 קילו. האם אני צריכה לרדת במשקל? תודה, אילנה
שלום אילנה מה הגובה שלך? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית