קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לאחרונה עליתי בשתי קילו. כיום גובהי 1.55 ומשקלי 49. אני התחלתי דייאטה של עד מתאים חמישים קלוריות ביום, האם זה יותר מדי בשביל לרדת חמישה קילו?
שלום דנה, לא הבנתי את שאלתך. כמה קלוריות ביום את צורכת? בת כמה את? אשמח לענות לך לאחר ההבהרות הנ"ל. בברכה מוניקה קרן
שלום דנה, לא הבנתי את שאלתך. כמה קלוריות את צורכת ליום? בת כמה את? אשמח לענות על שאלתך לאחר ההבהרות הנ"ל. בברכה מוניקה קרן