רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2008 | 08:57 | מאת: אורנה
האם ניתן לקחת 2 כדורים של רדוקטיל ביום במקום 1 לתקופה של חודש בלבד או שיש בכך סיכון או תופעות לוואי מיוחדות?
07/12/2008 | 20:56 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום אורנה: המינון המומלץ הינו כדור אחד ליום, ישנם 2מינונים,10 מ"ג ו15 מ"ג. במידה וה- 10 מ"ג לא מספיק ניתן לעלות ל 15 מ"ג. 2 כדורים ליום יהווה מינון גבוה מהמומלץ. בברכה ד"ר מצקין
07/12/2008 | 20:57 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי