האם פופקורן ללא שומן משמין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/12/2008 | 01:53 | מאת: רחל
שלום אני אמורה לטוס בעוד שבועיים לצפון ארצות הברית ויש לי בעיה, אני מעשנת הרבה ובבית של ביתי לא מעשנים ולצאת החוצה קר מאד ובכמות הסיגריות שאני מעשנת אצטרך ליהיות כל היום בחוץ, האם פופקורן שמכינים בית ללא שומן משמין? אני לא שמנה יש לי בטן גדולה,עד לפני כשבועיים לקחתי אקומופליה במשך חודשיים לא ירדתי הרבה כ-4 ק"ג אבל הבטן ירדה משמעותית גם אומרים לי וגם הבגדים מדברים. בדרך כלל ועוד לפני הכדורים, אני לא אכלת שמן ולא אוכלת הרבה, חשוב לי לדעת לגבי הפופקורן האם משמין? וכמה מותר לאכול? אולי הצליח להחליף במקום סיגיות. תודה רחל
04/12/2008 | 14:18 | מאת: רחל
שלום בבקשה למה לא עונים לי ???? בבקשה!!!! חשוב לי מאד לדעת האם פופקוקרן ללא שומן משמין וכמה מותר לאכול תודה רחל
04/12/2008 | 14:51 | מאת: עדי מילר
שלום רחל ראשית אני מתנצלת על העיכוב. כוס פופקורן לייט מכילה כ- 30 קק"ל, בהחלט לא נורא... אך חשוב לי להדגיש שאם הינך מחפשת מזון אותו תוכלי לנשנש ללא הגבלה וללא ק"ג מיותרים במשקל, ירקות הן הפיתרון האידיאלי – הם הכי בריאים, משביעים ביותר וכלל לא משמינים. ניתן להכין מהם מגוון של סלטים, מרקים ותבשילים. רק חשוב להזכיר שבהגדרה של ירקות לא נכללים תירס, תפו"א, בטטה וקטניות. נסיעה טובה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
06/12/2008 | 01:36 | מאת: רחל
עדי שלום תודה על התשובה עזר לי מאד אך סליחה לא הבנתי את רשי התיבות של קק"ל, את הפופקורן אני באמת רוצה לנשנוש במקום הסיגריות רציתי לכתוב ביום חמישי אך לא הצלחתי להכנס לאתר. לגבי הירקות בכל מקרה אנחנו בבית במשטר של דיאטה בעלי לא אוכל קמח סוכר תפוחי אדמה ואורז ומ-29/4/08 ירד 31 ק"ג ללא פעילות גופנית בעלי נכה, לי יש בעיה עם ירקות מבושלים, אין הרבה ירקות מבושלים או אוכל בכלל שאני אוהבת אני מבשלת הכל והרבה ירקות ואם יש משהו שאני אוהבת אז אוכלת, ואם לא אז לא אוכלת, אבל אני חייבת לאכול לחם, לא אוכלת הרבה, במקרה הכי גרוע 6 פרוסות ליום, בארצות הברית לפחות במקום שאני אמורה ליהיות הלחם לא טעים, לגבי מרקים מרק ירקות אני אוכלת עם מעט איטריות אבל בלי הירקות, לאומת זאת אני אוהבת מרק שועית אבל לפי מה שכתבת לי קיטניות זה לא טוב השאלה אם אוכלים צלחת או שתיים מרק שועית ליום וזה הארוחה העיקרית האם זה משמין ? 4-5 פעמים בחודש, עם האקומפליה [חבל שירדה מהמדפים]ירדה לי הבטן יפה אבל לא הכל, במשקל יש לי עודף של כ-6 ק"ג משהייתי בתחילת 1973 בשומרי משקל ועוד הייתי בהריון ומאז ילדתי 2 ילדים אודה על תשובתך לגבי מרק שועית או מרק קיטניות אחר כארוחה עיקרית, רחל