רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/11/2008 | 21:22 | מאת: שרית
מה בידיוק הפעולה של הכדור? העם אפשר לקחת 2 כדורים במקום 1 כמו שכתוב? זה באמת עוזר קצת לירידה במשקל.
07/12/2008 | 21:12 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום שרית: אני מתנצלת על העיכוב בתשובתי. רדוקטיל הינו כדור אשר מסייע בתהליך הירידה במשקל על ידי הגברת תחושת השובע והאצת חילוף החומרים. המינון המומלץ הינו של כדור אחד ליום, קיימים 2 מינונים, 10 מ"ג ו- 15 מ"ג. היכן כתוב שניתן לקחת 2 כדורים ביום? בברכה ד"ר מצקין