מנות שומן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני אוכלת -6- מנות שומן ביום בערך, האם זה יותר מידי? מנות השומן כוללות- 2 כפות קטשופ כף מיונז5% 3 כפות חומוס לייט9% מידי פעם גם כף רוטב צ'ילי מתוק וסויה. נעמה:]
אנה שלום ראשית הרשי לי לתקן אותך: קטשופ, חומוס, סויה ורוטב צ'ילי אינם מנות שומן, מה שמצמצם את הרשימה למנת שומן אחת. מנת שומן אחת בתפריט זה מעט מאד שומן. קחי בחשבון, שהכוונה במנות שומן היא ל: טחינה, שמן, מרגרינה, חמאה, אבוקדו, זיתים, שקדים/אגוזים. שלא כמו מנות פרי, ירק ומוצרי חלב, אין המלצה גורפת למספר מנות שומן. כמות השומן המומלצת תלויה בצריכת הקלוריות היומית שלך ומומלץ שתהווה כ 30% מהצריכה הקלורית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי