אחרי לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/11/2008 | 00:14 | מאת: xxx
אני מטר 67 שוקלת כרגע 60 בת20
28/11/2008 | 09:28 | מאת: עדי מילר
שלום משקלך בהחלט תקין. כפי שציינתי בהודעה הקודמת את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך לרדת במשקל בצורה מתונה ובריאה, השירות בשלב זה הינו חינם. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
03/12/2008 | 12:22 | מאת: לאה
מאמי המשקל שלך בסדר תאכלי 3 ארוחות ביום!