גרעינים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, 1. האם זה בסדר לאכול גרעיני חמנייה ודלעת כשהם אינם עברו תהליך של קלייה? 2. אני כבן 22, אם אני אוכל כל יום נגיד פחות או יותר חופן של גרעיני חמנייה וחופן גרעיני דלעת שאינם קלויים לחלוטין , האם זו כמות סבירה ומותרת? תודה.
היי גיא על פניו, הכמויות המדוברות הינן סבירות לצריכה יומית. יחד עם זאת, התשובה תלויה במבחן התוצאה, כלומר, באם אתה מצליח לשמור על משקל יציב בתחום הסביר, סימן שצריכת הקלוריות הגללית שלך מתאימה, ובתוכה גם אכילת הגרעינים. אין כל בעיה באכילת גרעינים לא קלויים, נהפוך הוא, באופן זה חומצות השומן נשמרות טוב יותר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי