גבינות עזים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/11/2008 | 15:31 | מאת: שירה
שלום לצוות כידוע מוצרי חלב עיזים עדיפים על חלב בקר, מה בנוגע למוצרים עם אחוזי שומן גבוהים? כמו פטה עזים שהיא טעימה מאוד אבל אין להשיג אותה פחות מ16 אחוזי שומן. האם נכון ששומן בגבינות יעילים לספיגת הסידן. רב תודות
24/11/2008 | 16:02 | מאת: עדי מילר
שלום שירה יש להימנע ככל האפשר ממוצרי חלב עשירים בשומן (9% ומעלה) בלי קשר למקורם (חלב פרה או עיזים). שומן בהחלט מסייע לספיגת הסידן, לאור העובדה שויטמין D הינו ויטמין מסיס שומן הלוקח חלק בספיגת הסידן. אך מספיק לצרוך מוצרי חלב בעלי 1.5-9 אחוזי שומן בכדי שויטמין Dיספג ויעודד את ספיגת הסידן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי