שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם תודיעו במידה וזה יעלה כסף? תודה על התשובה
שלום שרית בהחלט כן, כאשר השירות יעלה כסף תשלח הודעה לגבי המשך השירות. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי