אחרי לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/11/2008 | 03:39 | מאת: xxx
אפשר תפריט מוצלח יותר שאני ירד מהר? אני שוקלת 60 וגובה 1.67 עשיתי ליפני שנתיים עשיתי דיאטת רעב תוך חודשיים ירדתי 30 קילו אולי ביגלל זה הישתבש לי הגוף חילוף החומרים שלי ירוד תעזרו לי תודה שוב בתאל
24/11/2008 | 14:46 | מאת: עדי מילר
שלום בתאל את בהחלט צודקת דיאטות "רעב" עשויות להוביל לנזקים בריאותים שונים ובינהם להוביל לירידה בהוצאה האנרגטית היומית. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך לרדת במשקל בצורה מתונה ובריאה, השירות בשלב זה הינו חינם. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי