שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/11/2008 | 20:26 | מאת: sarit
רציתי לרשם לדיאטה אונליין וקראתי בתקנון שזה בתשלום - כמה זה עולה ? אני מעונינת לדעת לפני שטני נרשמת - האם זה חודשי? תודה מראש
20/11/2008 | 23:48 | מאת: עדי מילר
שלום השירות בשלב זה ניתן בחינם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי