כמה קלוריות יש בתפריט הזה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בוקר: שוקו קרלו בשקית (166 קל') 2 כוסות חד פעמיות של ברנפלקס רגיל. ביניים: תפוח צהריים: סלט(לא מטובל) שניצל טבעול. ביניים : 2 תפוחים ערב:- 2 כוסות חד פעמיות של קוסקוס. 1 כוס חד פעמית של מרק ירקות. תפוח.
שלום אור התפריט מכיל כ- 1000-1200 קק"ל. חשוב לי לציין שהתפריט אינו מאוזן וחסרים בו מוצרי חלב, שומנים מן הצומח, עוף ודגים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי