תקועה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/11/2008 | 13:22 | מאת: ציפי פרנקו
שלום אני בת 57 שקלתי 130 ק"ג . כרגע אני בתהליך ירידה במשקל ונכון להיום ירדתי 33 ק"ג במשך 3 שנים. הירידות שלי מאוד קטנות לכן כל כך הרבה זמן לוקח לרדת. כרגע נכון להיום אני מעל חצי שנה מסתובבת סביב עצמי באותו משקל ולא מתקדמת למרות השמירה , ההליכה, השתייה. פניתי לרופא המשפחה ועשיתי את כל הבדיקות והכל לדברי הרופא בסדר גמור. לדברי הרופא אז מכיוון שהייתי כל השנים שמנה והרבה נסיונות לדיאטה הגוף שלי לא משחרר. הבנתי ואני מחכה אבל.... האם זה הגיוני שאני כבר חצי שנה לא מתקדמת יורדת, עולה, יורדת עולה, או עומדת במקום כמה שבועות . במה אפשר לעזור לי ? אני היום בתפרטי של 1500 קלוריות. אוכלת כל 3 שעות.
20/11/2008 | 17:01 | מאת: עדי מילר
שלום ציפי חסרים לי נתונים נוספים כמו מהתפריט שלך כולל, שימוש בתרופות, היסטוריה של משקלים וכו' אך רופא המשפחה שלך אכן צודק הגוף לומד להתיעל לאחר דיאטות רבות ולכן הירידה נעשת איטית יותר ולעיתים אף נעצרת לתקופות מסויימות. המלצתי היא לא להתייאש ולהמשיך בדיאטה ובפע"ג, בנוסף נסי להפחית את מספר הקלוריות ל- 1200 קקק"ל וראי האם יש שינוי... את מוזמנת להירשם לאתר הדיאטה אונליין שלנו, תקבלי תפריט מתאים שיעזור לך לרדת במשקל בצורה הדרגתית ותחת פיקוח. השירות בשלב זה ניתן בחינם. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
21/11/2008 | 06:58 | מאת: ציפי פרנקו
עדי שלום רב, תודה רבה על התשובות. התפריט שלי כולל: א.בוקר - כריך לחם קל 31 קלוריות + 2 כפות גבינה לבנה 5% + ירק. ארוחת ביניים - כריך לחם קל +כפית כמיקול+2 פרוסות פסטרמה דל+ירקות + פרי. ארוחת צהרים - מרק ירקות עשיר רק מירקות ללא פחממה + סלט ירקות עשיר + 2 קציצות טבעלוייט + תפוח אדמה במיקרוגל. ארוחת ביניים - נס קפה + אנרגי + פרי א.ערב - כריך לחם קל + ביצה+כף גבינה או לפעמים טונה במים ירקות תמיד תמיד הכל מלווה בשתייה עכשיו בימים הקרים יותר תה צמחים ללא קפאין עם ממתיק מלאכותי בערך 2 ליטר וקיץ תמיד תמיד מים לפעמים עם פטל דיאטי. ארוחת לילה לפעמים שאני לא נרדמת מעדן 0 תמיד הייתי שמנה אך לא בממדים שהתחלתי את הדיאטה הנוכית תמיד תמיד הייתי בדיאטות עולה יורדת. אני לא לוקחת תרופות באופן קבוע. אני ממש מיואשת מהתקיעה כי אני עושה תוכנית ויוצאת להליכות תודה על התשובה