שאלה לעדי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/11/2008 | 11:43 | מאת: דקלה
עדי שלום! אני לוקחת כדור רדוקטיל אחד ביום לעזר בדיאטה,ע"י מרשם רופא, אני כבר בשבוע השלישי וירדתי 1.5 קילו סה"כ.אני מרגישה בשבוע האחרון כאילו שהכדור פחות משפיע כיוון שאני חוזרת לתופעה של הרגשת הרצון לאכול(דודה בסלנג) גם בין הארוחות כאילו בא לי לנשנש,מה שלא הרגשתי בשבועיים הראשונים את האי רצון לאכול.יש לי שאלה בבקשה :האם יש אפשרות לקחת עוד כדור באמצע היום? והאם יתכן שהגוף התרגל לכדור ולא עושה את הפעולה שהוא אמור לעשות? הודה לך אם תעני לי בהקדם.
19/11/2008 | 22:51 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום דקלה: לא ניתן לקחת כדור נוסף ביום, המינון של רדוקטיל הוא כדור יומי. מה שאת יכולה לעשות זה לבקש מהרופא שלך שיעלה לך את המינון לכדור של 15 מ"ג, כך תוכלי להרגיש את ההשפעה של הכדור בצורה יותר חזקה. בברכה ד"ר מצקין
20/11/2008 | 17:40 | מאת: דקלה
!!