קלריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בן 36 גובה 1.82 ולאחרונה עליתי במשקל. רציתי לדעת כמה קלריות ליום אני צריך לצרוך? מבנה גוף בינוני. תודה מראש,
שלום יעקוב ההמלצה הגורפת היא כ-1500 קק"ל לגברים הרוצים להפחית במשקלם. הינך מוזמן להירשם לאתר דיאטה אונליין, תקבל תפריט מאוזן ומגוון העונה לדרישותיך אשר בעזרתו תצליח לרדת בצורה הדרגתית במשקל. השירות ניתן בשלב זה בחינם. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי