קורנפלקס משמין?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בדיאטה כבר 4 חודשים ירדתי בערך 13 קילו לאחרונה קצת נמאס לי להכין אוכל כל כך הרבה אז התחלתי לאכול במקום ארוחה קורנפלקס מים וחלב האם זה מאד משמין כי ראיתי שהפחמימות של קורנפלקס זה איזה 75 שזה יותר מלחם שלחם זה משהוא כמו 48 האם זה באמת משמ
שלום מלי ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים. ספל קורנפלקס שווה לכ- 2 פרוסות לחם רגיל או 4 פרוסות לחם קל מבחינת כמות הפחמימות והערך הקלורי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי