דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/11/2008 | 23:27 | מאת: נטלי
שלום שמי נטלי לפני שבוע התחלתי דיאטה והיום שקלתי את עצמי אחרי שבוע וירדתי קילו 300 השאלה שלי היא עם זה מעט או בסדר ואם יש צורך לנסות לרדת יותר אולי בשילוב ספורט??
19/11/2008 | 11:24 | מאת: עדי מילר
שלום נטלי בכדי לענות על שאלתך עלי לדעת פרטים נוספים : גיל, משקל, גובה וסוג הדיאטה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי