רגישות לחלב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/11/2008 | 09:09 | מאת: רבקה כהן
אשמח לקבל מידע ובו מאכלים המתאימים למי שיש אוסטופורוזיס אבל גם רגישות לחלב. אני בת 60 תודה
18/11/2008 | 13:46 | מאת: עדי מילר
שלום רבקה כדי לשמור על בריאות העצם מומלץ לצרוך מוצרים העשירים בסידן כמו: שומשום מלא, טחינה (רצוי כמובן משומשום מלא), שקדים, דגים הנאכלים עם העצמות (לדוגמא סרדינים), ירקות ירוקים (סלרי, ברוקולי, כרוב ועוד), סויה ומוצריה המעושרים בסידן. שימי לב שלויטמין D תפקיד חשוב בספיגת הסידן מהמזון ולכן חשוב גם להקפיד על אכילת דגים העשירים בויטמין זה. בנוסף, חשיפה של 10 דקות לשמש גורמת לייצור עצמי של הויטמין. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי