אפיה ללא סוכר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/11/2008 | 22:02 | מאת: שירי
שלום רב בשביל לאפות בבית עוגיות ללא סוכר, איך משתמשים בשקיות סוכרזית? מה עדיף, ממתיק נוזלי או אבקה? מה היחס לכוס סוכר לכמות הסוכרזית או סוכרלוז? תודה רבה וכל טוב
18/11/2008 | 13:12 | מאת: עדי מילר
שלום שירי אין עדיפות מסויימת לשימוש באבקה או בממתיק נוזלי לצורך אפיה, עליך לבחור לפי מידת הנוחות שלך. בנוסף, לכל חברה ערכים שונים להשוואה לסוכר עליך לבדוק בתווית על גבי האריזה בדר"כ שקית אחת של אבקת סוכרזית שווה ל- 1.5-2 כפיות סוכר וכ- 3 כפיות ממתיק נוזלי שווים לכוס סוכר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי