שאלה דחופה,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/11/2008 | 19:01 | מאת: נעמה
שמי נעמה, בחצי שנה-שנה האחרונה צרכתי מעט מאוד קלוריות ליממה [מעט מא ו ד] לקח לי זמן רב מאוד להבין כמה זה לא טוב, ולא בריא לגופי. כרגע אני צורכת מעט יותר בסביבות ה-700-1000 קלוריות ליממה שזה גם לא מספיק אני חושבת, השאלה שלי עם אני יגיע עכשיו לצריכת הקלוריות המומלצת ליממה בשבילי אני לא ישמין מיזה, כיאלו אולי בהתחלה אני יעלה מאט ואז זה יתאזן או שאני כל הזמן יעלה מיזה ויעלה כי הגוף כבר יתרגל למאט קלוריות, מה לעשות? חייבת עזרה, תודה@! ועם זה משנה אני בת 15 מטר 63 שוקלת 52.
18/11/2008 | 12:34 | מאת: עדי מילר
שלום נעמה ראשית אני שמחה שהבנת שצריכת קלוריות מועטה אינה בריאה ועלולה להביא לנזקים עתידים. עליך לעלות בהדרגה את הצריכה הקלורית ובנוסף רצוי לבצע פע"ג במקביל, ברגע שהצריכה הקלורית תעשה בהדרגה אין שום סיבה שתהיה עליה משמעותית במשקל אם בכלל כיוון שהינך עדיין נמצאת בגיל ההתבגרות אשר מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מהיר המעלה את הדרישה הקלורית היומית. ההמלצתי הייא לגשת לדיאטנית קלינית (את יכולה לבקש הפניה מרופא המשפחה ולגשת לדיאטנית דרך קופת חולים) שתעזור לך בבנית תפריט מתאים ובליווי התהליך. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי