איך מתחילים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! אני רוצה לעשות דיאטה אבל אני לא יודע מה לאכול מה לא כמה לאכול באיזה שעות אני לא יודע איך מתחילים את הדיאטה תודה על העזרה אחלה פורום
שלום אביאל הינך מוזמן להירשם לאתר דיאטה אונליין, תקבל תפריט מאוזן ומגוון העונה לדרישותיך אשר בעזרתו תצליח לרדת בצורה הדרגתית במשקל. השירות ניתן בשלב זה בחינם. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי