כמה אני צריך לשקול
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בן 18 גובה 1.60 שוקל 80
שלום אביאל הטווח המשקלי התקין לגובה 1.6 מטר נע בין 54 ק"ג ל- 65 ק"ג (תלוי במבנה הגוף). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
בן 18 גובה 1.60 שוקל 80