לפני שנה נתנו לי הפניה לדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2008 | 16:50 | מאת: קוקי
אני בת 46 מישקל 88 . גובה 170 כולסטרול בדם ולכן היפנו אותי לדיאטה. למה אני לא הולכת כי כל הזמן אני אוכלת עוגות עוגיות לחם שחור כל הזמן והרבה שתיה חמה היתמכרתי כדי שיהיה לי כוח . אני במצב דיכאון מטפלת בעצמי. ויש לי דלקת פרקים ופיברלגיה . כל הזמן עייפות מה יהיה נימאס לי מעצמי אין לי מצב רוח לעשות כלום
13/11/2008 | 17:21 | מאת: עדי מילר
שלום קוקי קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתיך ולמצב הנואש בו את כלואה. לדעתי את צריכה לקבל עזרה בטיפול במקור הבעיה (שאינה האוכל עצמו) ואז תוכלי לרדת במשקל ולקבל מוטיבציה וכמובן גם לטפל ברמות הכולסטרול מהם את סובלת. זה בדיוק מה שמרפאת בשיטת ד"ר לוי מתמחה בו . המרפאה כוללת צוות רב מקצועי של רופאת משפחה, פסכיאטר ודיאטנית קלינית. הכנסי לאתר שלנו קראי ועייני בסרטונים. אנו זמינים לעזור לך. תוכלי לקבוע פגישת ייעוץ חינם במרפאה 6764880- 03 (סיגל). בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי