אני רוצה להשמין איך?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני לא יודעת אם זה מתאים לפורום הזה אבל אין לי איפה לשאול. אני רוצה להשמין איך? אני אוכלת כמו חזיר טורפת בולסת ואני לא משמינה למה? מה לעשות כדי להשמין אני ממש אנורקקסית:( מה לעשות? תעזרו לי
תישכבי אם רגליים למעלה אחרי האוכל15-10דקות אז הדם זורם לכיון הבטן והאוכל מתעכל יותר לאט ונאגר כשומן
אתה בטוח?
שלום בר ראשית אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה לשם שלילה של בעיה בריאותית המובילה למשקל נמוך, בהזדמנות זו בקשי מרופא המשפחה שלך הפנייה לדיאטנית קלינית לקבלת הדרכה וקבלת תפריט מאוזן לעליה במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי