פחמימות .
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/11/2008 | 19:54 | מאת: רונית15
שלום, אני רונית בת 15 מטר 64 שוקלת 52 אני מעוניינת לשמור על משקל. כרגע אני אוכלת 6 מנות פחמימה ביום בערך, קראתי שמתבגרים צריכים לאכול 5 מנות פחמימה, האם זה נורא שאני אוכלת הרבה פחמימות ליום,? חשוב להזכיר שאני אוכלת פחמימות מלאות. כמו ברנפלקס, פיבר1, פסטה חיטה מלאה, קמח מלא וכו'.. בנוסף לזה אינני צורכת הרבה שומנים וחטיפים למינהם שומרת על תזונה נכונה בעקרון, רציתי לדעת עם אני מגזימה עם הפחמימות . תודה רונית[:
10/11/2008 | 00:20 | מאת: עדי מילר
שלום רונית את בהחלט לא מגזימה בכמות הפחמימות. חשוב לאכול פחמימות מורכבות כמו: לחם, גריסים, קטניות, אורז, פסטה, בטטה וכו' ברוב הארוחות. כדאי כמובן להעדיף מוצרים מקמח מלא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי