תומר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש לי משקל עוד? גובה 1.71 מ' משקל 84 ק"ג אני מרגיש שמן לאחרונה וקצת נדחק למקומות,חסר מרווח... בן 13.5
תומר שלום עקב גילך הצעיר ניתן לדעת במדויק האם משקלך תקין ע"י הצבת משקל וגובה על עקומות גדילה והשוואתם למשקלך בנקודות זמן נוספות שנמדדו. לכן, אני ממליצה לפנות לאחות טיפת חלב או לרופא המשפחה בכדי שיוכלו לעלות את נתונייך על עקומות הגדילה המלוות אותך מיום היולדך, במידה וקיים עודף משקל, המלצתי היא לבקש הפנייה לדיאטנית קלינית המתמחה בתזונת ילדים בכדי שהירידה במשקל תעשה בפיקוח איש מקוצע ולא תפגע בגדילתך. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אולי הייתה פה אי הבנה אני בן שלוש עשרה וחצי. מה לעשות?