שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כאשר אני עושה דיאטה ולא עושה ספורט אז צריך להקטין את צריכת הקלוריות?
שלום היחס שבין ההוצאה האנרגטית להכנסה משפיעים על משקל הגוף. פעילות גופנית מסייעת בהעלאת ההוצאה האנרגטית ובכך בעצם מסייעת לתהליך ההרזיה. בהחלט אין צורך להקטין את צריכת הקלוריות במידה ואינך עושה פע"ג, מכיוון ואכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1500 קק"ל ונשים עד 1200 קק"ל) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להזיק לה. חשוב לדעת שכדי להשיג תוצאות מרביות יש לדאוג לירידה מתונה בצריכת המזון בשילוב עם פע"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי