השמנת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אישתי סובלת מהשמנת יתר קיצונית,כרגע היא בהריון בסיכון גבוה,אבל גם לפני ההריון היא לא עשתה פעילות גופנית, יש דיאטות חדשות בשוק ורציתי לדעת אם היא יכולה לעשות אותן או לחכות לאחר הלידה ,ובאופן כללי מה היא צריכה לעשות
שלום אשית מזל טוב. ככלל הריון אינו הזמן המתאים להתחיל בדיאטת הרזיה. חשוב ביותר להימנע ממצב של רעב ומדיאטות הרזיה קיצוניות בזמן ההריון. דיאטות רזון קיצוניות עלולות לפגוע בעובר ולהגדיל את הסיכון למומים מולדים ופגמים בהתפתחות. חשוב שאשתך תקפיד לאכול מגוון, מאוזן ובריא אני בהחלט ממליצה לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית למטרת הדרכה וליווי צמוד במהלך ההריון. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי