יין אדום בחום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/11/2008 | 11:15 | מאת: אלעד
אם אני מוסיף לתה יין אדום-מה שמכונה כמעיין סיידר חם,אז התכונות של היין נהרסות בחום??
03/11/2008 | 21:27 | מאת: עדי מילר
שלום אלעד אם מוסיפים את היין למשקה חם מאוד האלכוהול מתנדף וגם חלק מהפוליפלונים המשמשים כנוגדי חימצון יעילים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי