כמה כוסות מים לשתות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/11/2008 | 18:14 | מאת: adi
שלום לכולם, אני שותה כ-12 כוסות מים ולפעמים יותר. בייחוד בקייץ. אני גם אוכלת 3 פירות ביום ו5 מנות ירק. זה הרבה מידי? בתודה מראש, עדי
02/11/2008 | 15:30 | מאת: עדי מילר
שלום עדי בהחלט לא הרבה מדי. המשיכי כך ! כמובן שרצוי לפזר את מנות הפרי על פני כל היום. עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי