שאלה לעדי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2008 | 20:01 | מאת: אסנת
בת 22, 1.61,נמצאת בתת משקל לא נוראי של 48.2.לפי התפריט עליי לאכול כל שעתיים-שלוש.הבעייה היא שאינני רעבה בפרק זמן קצר זה בין הארוחות ,ואני די מכריחה את עצמי לאכול.מה דעתך?עליי לאכול רק כשאני רעבה או לחלק את הארוחות ל-3 ביום?בתודה מראש.
02/11/2008 | 15:28 | מאת: עדי מילר
שלום אוסנת קשה לסמוך על תחושת הרעב והשובע כאשר מדובר בתת משקל כמו שלך. במידה והקושי מאוד גדול קיימת אפשרות להשתמש בפורמולות העשרה אך בכל מקרה עלייך להתייעץ על כך עם הדיאטנית קלינית שהתאימה עבורך את התפריט הנוכחי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי