נשירת שיער ותזונה,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2008 | 19:46 | מאת: נעמונת17
שלום שמי נעמה, ישלי כבר הרבה זמן נשירת שיער נוראית בכמויות מטורפות.. אני די בטוחה שזה משו שקשור בתזונה שלי, מה אני יכולה לאכול שישפר לי את המצב? דחופ אני לא רוצה להיות קרחת!!
02/11/2008 | 15:16 | מאת: עדי מילר
שלום נעמה ראשית עלי לציין שלא תמיד נשירת שיער קשורה לתזונה, ובכל זאת, אם קיים קשר, הוא נובע מתזונה לא מאוזנת . כדי לעצור את הנשירה, הקפידי על תזונה מאוזנת ומגוונת הכוללת פירות, ירקות, בשר, עופות, דגנים ומאפים מחיטה מלאה, אגוזים, קטניות וכו`. חוסרים תזונתיים ספציפים שקשורים בנשירה של השיער הינם מחסור באבץ, קומפלקס B וברזל ולכן אני ממליצה לבדוק האם קיימים באמצעות בדיקת דם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי