כמה קלוריות עלי לצרוך בדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2008 | 15:07 | מאת: אפי
שלום רב, אני אישה בת 30 משקל 60 ק"ג גובה 164 מבנה גוף בינוני כמה קלוריות עלי לצרוך אם ברצוני לעשות דיאטה תודב מראש על העזרה
02/11/2008 | 14:29 | מאת: עדי מילר
שלום אפי ככלל הפחתה של 3500 קק"ל מהתפריט השבועי מובילה להפחתה של 0.5 קק"ג ממשקל הגוף, ומכאן שהצריכה הקלורית למבקשים לרדת במשקל תלויה בצריכה הקלורית קודם לכן. בדרך כלל תפריט מאוזן המכיל כ- 1200-1500 קק"ל לנשים מוביל לירידה מתונה במשקל. את מוזמנת להירשם למערכת דיאטה אונליין, יתואם לך תפריט מאוזן שיעזור לך לרדת במשקל, בשלב זה השירות ניתן בחינם. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי