שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם זה מוגזם לאכול ביום 5 פרוסות לחם מחיטה מלאה? תודה.
שלום עינב. ככלל אין בעיה לאכול 5 פרוסות לחם ביום אך זה כמובן תלוי במזונות הנוספים שתפריטך כולל ובמטרת התפריט (ירידה / שמירה או עליה במשקל). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי