לרדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/07/2007 | 22:31 | מאת: שירי
היי לפני שנה וחצי היתי 97.8 ק"ג גובה 1.65 . בתוך שנה בעזרת הכילה נכונה, הליכות ואופניים ירדתי ל 78 מזה חצי שנה אני נמצאת בנידנוד במשקל 78-82 . רוב הזמן אני שומרת על הכילה נכונה והליכה של 3/4 שעה כל יום , ועדיין אני לא מצליחה לרדת במשקל . התפריט שלי בוקר הרבה מים יוגורט+ פרי+ 30 גר' ברונפלקס 10 נס + קצת חלב צהרים סלט גדול + 1/2 טונה+ ביצה או גבינה בולגרית או חזה עוף שמן ערב ביצה + 2 פרובות לחם קל + פסטרמה 2 פרוסות או כמו בבצהרים או 1/4 עוף + סלט בין לבין יוצא עוד נס או שתים אולי את יכול לעזור לי מה לעשות? אני מאוד רוצה לרדת עוד 10 ק"ג ואני לא יודעת מה לעשות ובסוף אני מפחדת להגיע לאוכל ללא מעצורים. אשמח לקבל תשובה .. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
13/07/2007 | 08:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירי, כל הכבוד על הירידה המופלאה במשקל ועל כך שאת מצליחה לשמור על זה כבר חודשים ארוכים. זה בכלל לא קל. תהליך של ירידה במשקל הוא לרוב ארוך, קשה ויש בו תנודות ואף נסיגות. למרות שבבסיס מדובר במתמטיקה פשוטה לכאורה, ישנם גורמים נוספים, שאת חלקם איננו מכירים, המשחקים תפקיד. על פי רוב אחרי ירידה מאסיבית במשקל, כמו במקרה שלך, יש עצירה בירידה. עצירה זו יכולה להמשך כמה ימים ועד מספר חודשים. חשוב ביותר להמשיך ולהתמיד בתכנית האכילה והפעילות הגופנית עד שהמשקל "משתחרר". לפי החישוב שלי את צורכת כ-1000 קלוריות פחות או יותר. איני ממליצה להפחית עוד באכילה. התמידי עם התפריט והצעידות והתעזרי בהרבה סבלנות. אשמח אם תעדכני אותי. בברכה מוניקה קרן