השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/07/2007 | 21:51 | מאת: אבי
שלום רב, אני סובל מזה שנים רבות מהשמנת יתר שהתאפיינה בדיאטות מרובות שהניבו תוצאות יפות אך לאחר כשנה וחצי לערך, משהו נשבר והעליתי הכל ויותר חזרה. אני סובל כיום מ BMI של קרוב ל- 45-46. אני מעוניין לדעת האם קיימת מרפאה\מרכז\רופא ספציפי שיכול לאבחן הן את הפן הפסיכולוגי והן את הפן הפיזי ולהמליץ על טיפול כוללני רצוי.
11/07/2007 | 10:25 | מאת: מוניקה קרן
שלום אבי, אתה מתאר תופעה שקיימת אצל אנשים רבים שיורדים במשקל ו...עולים חזרה, בדרך כלל עם ריבית. התהליך הנכון הוא לפתור את הבעיה מהבסיס: מהראש. אצלנו במרפאה אנו משלבים טיפול קוגנטיבי התנהגותי, יעוץ תזונתי ומעקב רפואי, כדי להגיע למטרה. אתה מוזמן להכנס לאתר www.drlevy.co.il ולהתרשם ואם תהיה מעוניין תוכל ליצור קשר ולהגיע לפגישת יעוץ חינם. בברכה מוניקה קרן