she'ela
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
tapuz mehil harbe kaloriot?q (and sorry about the ctav...nitke'a li hamikledet)
אני חושבת 50 קלוריות.
שלום יעל תפוז בינוני מכיל כ- 60 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני חושבת 50 קלוריות.