נס קפה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם נס קפה מאט את הירידה במשקל?
שלום מרי בהחלט לא להפך, שתיית קפה מקטינה תחושת רעב. זה יכול להועיל לדיאטה בתנאי כמובן שכוס הקפה לא מלווה באיזו עוגת קצפת בצד. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
האם נס קפה מאט את הירידה במשקל?