דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/10/2008 | 16:39 | מאת: ירון
שלום יש לי שאלה אני מנסה לאסות דיאטה במשך 4 ימים אני הורדתי בלחם אני אושה ספורט כמעת כול יום במשך שעה ואני מרגיש שירדתי במישקל הבל כשאני נישקל אין שינוי במישקל אם אפשר לצין אני אוכל סלט וגבינות5% והורדתי מהלחם לחם אני אוכל פרוסה אחד ביום תודה רבה מראש
02/11/2008 | 13:49 | מאת: עדי מילר
שלום ירון ככלל אני ממליצה להישקל רק פעם בשבוע באותה השעה ועם אותם הבגדים (בהחלט אין צורך להישקל כל 4 ימים). המשקל מושפע ממשק הנוזלים בגוף, יציאות וכו ולכן אני שמחה לשמוע שהינך מרגיש שינוי בגוף, כיוון שירידה בהיקפים מראה על ירידה במסת השומן, מה שמהוה בעצם את ההרזיה האמיתית. כדי להתעודד כדאי למדוד את ההיקפים, במותנים ובירייכים. בנוסף, אני ממליצה להחזיר את הלחם לתפריט... אכילה מצומצמת עלולה להוביל לחוסר ירידה במשקל. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי