שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם זה תקין שאני אוכלת בממוצע כל שעתיים?(כגון פרי ,יוגורט וכדומה). תודה.
שלום רינה לא קיימת בעיה, ככלל מומלץ לצרוך 3 ארוחות עיקריות : בוקר, צהריים, ערב ו-2 או 3 ארוחות ביניים קטנות יותר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי