שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/10/2008 | 15:35 | מאת: ריטה
שלום,אני בת 16 ואני צריכה להוריד 6 קילו כמה קלוריות אני צריכה לאכול בשביל לרדת אותם? תודה ריטה
29/10/2008 | 16:33 | מאת: שני
30/10/2008 | 18:54 | מאת: עדי מילר
שלום ריטה לא ציינת את המשקל והגובה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי