שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/10/2008 | 14:52 | מאת: עדי
שלום. לאחרונה התחלתי ללכת לחדר הבושר כ-3 פעמים בשבוע. לא ממש שיניתי את הרגלי האכילה אבל אני יחסית מקפידה. כחודש משקלי היה יציב אך לפני שבוע וחצי עליתי כקילו וחצי. מדוע ?? אכלתי בערך אותו דבר והתאמנתי די הרבה ! אשמח לתשובה... תודה.
30/10/2008 | 18:52 | מאת: עדי מילר
שלום פעילות גופנית מפתחת ומגדילה את נפח השריר, מה שללא ספק יכול לגרום לעליה קלה במשקל. יחד עם זאת חשוב לזכור שבזכות הפעילות הגופנית שהינך עושה אחוז השומן בגוף יורד, כלומר קיימת ירידה בהיקפים ולכן, כדי להתעודד אני ממליצה לך למדוד את ההיקפים במותנים ובירכיים. ירידה בהיקפים מראה על ירידה במסת השומן , מה שמהווה בעצם את ההרזיה האמיתית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי