שוב אני:]]
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/07/2007 | 14:07 | מאת: סתיו
סליחה על ההטרדה... אך פעם אחת ולתמיד אני רוצה לדעת משהו לגבי הקסניקל.... אם בא לי לי בארוחה אחת לאכל חפיסת שוקולד (סתם לדוגמא) בת 500 קלוריות ו30 גרם שומן. ובמקום כדור אחד בלבד אני לוקחת 3 כדורים (היפוטתית לגמרי) האם הם יספחו לי יותר? כך שאני אעכב את 30 גרם השומן מלהיספג? או שאני צריכה בשביל זה לחלק את חפיסת השוקולד לבוקר צהריים ערב ואז אחרי כל "ארוחה" כזאת לקחת כדור? ובקצרה,האם 3 כדורים ביחד בארוחה אחת,יכולים לעכב כל אחד מהם 30% אחוז מהשומן?.....או שהשפעתם היא רק כל אחד בניפרד....? תודה מראש! וסליחה על ההצפה!
לקריאה נוספת והעמקה
10/07/2007 | 20:41 | מאת: מוניקה קרן
שלום סתיו, ראשית אני שמחה שפנית אלינו שוב. את ממש לא מטרידה, בשביל זה אנחנו כאן. הקסניקל ניתן כתרופה משלימה לשינוי התזונתי ולתפריט שאמור לאכול המטופל. התזונה צריכה לכלול עד 30% מהקלוריות משומן. הכדור אינו סופח שום דבר. הוא מונע את הגישה בין הליפאז, האנזים שמפרק שומן, לשומן המגיע מן המזון, וע"י כך כ- 30% מהשומן הנ"ל אינו נספג במעי ומופרש בצואה. ההשפעה של הכדור (או כמה כדורים) היא על סך השומן בארוחה ואף פעם לא ימנע את ספיגת כל השומן. כלומר מתוך 30 גרם שומן בשוקולד יספגו רק כ- 20 גרם. כדי לקבל מידע נוסף, אפשר לפנות לקו הצמוד של קסניקל, המספק מידע ויעוץ לגבי התרופה בטלפון 1-800-270-250. מקווה שעזרתי. בברכה מוניקה קרן