רעב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/10/2008 | 17:18 | מאת: תיקי תיקוץ
אין דבר כזה תזונה נכונה ותחושת רעב. או שאת מדלגת על ארוחות .יש לאכול 6 ארוחות קטנות למשך היום. אם מדלגים אז מה שתאכלי לא יספיק לך מכאן תחושת הרעב. גם אם לא אכלת מוצרים בריאים זה יצור תחושת רעב הכי טוב שתבני לך תכנית שבועית או יומית כך שכשתרגישי רעב תדעי מה המנה הבאה מכילה זה יעזור לך להצמד לתכנית בהצלחה.
29/10/2008 | 18:57 | מאת: חסוי
לדעתי מספיקות 3 ארוחות ביוםם .. בוקר , צהריים , וערב .. בבוקר פרוסה עם גבינה ואיזה ירק בצד .. צהריים ארוחה שאמא מבשלת ובערב ארוחה חלבית ... וזה ממש מספק
30/10/2008 | 18:42 | מאת: עדי מילר
שלום ככלל מומלץ לצרוך 3 ארוחות עיקריות : בוקר, צהריים, ערב ו-2 או 3 ארוחות ביניים קטנות יותר. לאכילת ארוחות הביניים כל 3 עד 4 שעות חשיבות עליונה ל- מניעת עייפות, שיפור זיכרון, צימצום חשק מוגבר למתוקים, מאפשרת פעילות רציפה של חילוף החומרים, מפחיתה תחושת עצבנות ומונעת תחושת רעב לפני הארוחה הבאה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי