לא יורדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/10/2008 | 12:03 | מאת: ענת
בשבועיים האחרונים התחלתי לעשות הליכה של 4 ק"מ בשעה בכל יום. מעבר לזה אוכלת מסודר ולא מנשנשת מתוקים. לא ירדתי אפילו גרם אחד ומעבר לזה הבטן התנפחה לי מאוד ורוב היום יש תחושה של גזים. מה אני עושה לא נכון?
28/10/2008 | 12:19 | מאת: עדי מילר
שלום ענת לא ציינת גיל, משקל וגובה ולכן תשובתי הינה כללית. הרזיה מתרחשת כאשר מכניסים לגוף פחות קלוריות ממה שמוציאים ולכן עליך לבדוק האם הורדת המתוקים והוספת הפע"ג אכן עונה למשוואה שציינתי, כלומר לצריכה מול ההוצאה. בדר"כ שמתחילים בתהליך ההרזיה מוסיפים לתפריט ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות וכו'... מה שעלול לייצור גזים, תחושת אי נעימות ונפיחות בבטן. בכדי להפחית את התופעה מומלץ : להוריד או להימנע ממזונות היוצרים גזים כמו קטניות, משקאות מוגזים דלי קלוריות, כרוב, כרובית, ברוקולי, צנונית, בצל, חצילים ומוצרי חלב הממותקים בסוכרזית. יש להקפיד על אכילה איטית ובפה סגור כיוון שאכילה מהירה ו/או בפה פתוח מכניסים אוויר למערכת העיכול מה שעלול להוביל לייצירת גזים. בנוסף, כדי להקל על הגזים את יכולה להיעזר בשתיית מים רותכים עם קימל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי