כמה אני צריכה לשקול?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום יש לי שאלה הגובהה שלי הוא 154 אני שוקלת 51 עכשיו מה המשקל הרצוי שצריך להיות לי ואיך אני מורדה את הבטן. תודה מראש
שולה שלום לא ציינת את גילך... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני בת 50 גובה ;156
אני אחרי שתיי לידות ואני בגובה 1.57 ואני שוקלת 58 קג כמה אני צריכה להוריד?
אני בת 13 ושוקלת 52.3 גובה 1.63 בארך. כמה אני אמורה לשקול? ואיך אוכל לעשות דיאטה?
שלום וברכה שמי נועה אני בת 21 ואני סובלת מעודף משקל מאז שאני זוכרת את עצמי. איני מצליחה להגיע למשקל האידיאלי והרצוי בו אני צריכה לשקול. ברגע שאני מרזה מעט אני מחזירה הכל ולפעמים כפול וכל זה בתקופות נורא קצרות. לדוגמא: בחודש האחרון העלתי כ4 קילו לאחר שירדתי 9 קילו בארבעה חודשיים. אני גובה 1.79 וכיום אני שוקלת 81.700 האם יש איזו תרופה שתוכל לדכא פסיכולוגית את ה"רעב"?